Общо показвания

вторник, 4 март 2014 г.

Москва не вярва на сълзи нали???

Исках този пост да пубикувам поне една седмица след ГП  Москва и всичко да ми е избистрено като впечатление,толкова емоции събирам и се оказва адски трудно да съм обективна (на тези който им пречи моята емоция ,сори ,но това съм,спрете да четете надолу:) Искренни блгодарности на хората ,който направиха възможно да гледам online и всички онези във чата  с който заедно бъбрихме (те си знаят кой са :) )!Хора,толкова сте готини ,че си пожелавам някой ден да гледаме с Вас "на живо" някъде по света !Аз мисля ,че ще бъдем най-най яката агитка ,която някой е виждал някога!!!:))
 За мен състезание в Русия по Художествена гимнастика е като да идеш в бърлогата на звяра !
Въпреки всичко за мен това състезание ,носи символиката  на края на руската хегемония .Стихнаха дотам да ги подпират и да си взимат победите на съдийските банки ,толкова агресивно и грозно !Изчезне ли смисъла на състезанието -да победи най-добрия и започва безсилието да се наложиш на всяка цена ,да смачкаш обезателно другите с всички средства с който разполагаш прилича на диктатура и започва пътя надолу.........Само времето ще е коректив дали съм добър пророк ,но аз рядко греша !!Българската школа която властва рез 70-80 -те години на миналия век не само ,че промени представите за гимнастика ,но никога не печелеше по съдийските маси и извън килима!Руската школа за едно десетилетие смени 100 правилника ,обезличи този  спорт , отблъсна публиката от залите и е синоним на корупционни скандали!
Българките в Москва стояха учуващо добре  !Всичко което носи идентификацията на българскта школа в този спорт е висока класа!
Ансамбъл девойки -мойте суперлативи  за  тези момичета и за екипа сътворил тези съчетания !За мен тази кавалификация за ОМИ  беше предрешенa при положение ,че има само една квота от Европа!Толкова грозно ограбиха труда на децата от ансамбъл девойки !
 Алоуууууууууу  Вие сте лузрърииии!!!Как спите спокойно като виждате какво правят кадърните хора ???Сладка ли ви е победата?
Ансабъл жени -разочарована съм ,може би очаквам много .Приятни съчетания ,със страхотна музика и много хореография ,но ме ме грабват.Липсва ми дозата оригиналност -било от работа с уред или нови елементи .Много ми напомнт стила на един хореограф...Оставям си вратичката за момента когато ги видя на "живо " и отработени.
Сега специслно внимание за едно момиче от българската школа ,контрапункт на всичко в съвременната гимнастика и носител на новото -Невяна Владинова.Ако използвам клишето ,че в живота няма нищо сучайно и сентенцията "Съдбата подпомага смелите' ,участието и в Москва е потвърждение на всичко това.За това състезание трябваше да замине друга състезателка ,която се контузи злощастно и така замина момичето'' Огън".Противно на логиката, че трябва неопредлено време да налагаме някой за да го забележат Неви за много малко не си тръгна с бронзов медал от финала на обръч!Лентата и обаче за мен е комозицията the top в моята лична класация на този уред тази година!Толкова сила носи като заряд ,новаторство и замисъл .Това не е композиция  "дъвка ",която гледаш 2 мин. и "изплюваш" от съзнанието си!

 Vladinova Neviana (BUL) hoop Gran prix Moscow 2014 Qual -обръч
 http://www.youtube.com/watch?v=LQZJ27ukCbs- лента







    By Migli4ka














Няма коментари: