Общо показвания

сряда, 9 юли 2014 г.

Номер 20 Катерина Маринова бухалки



Слънце и море ,отпуски и безвремие ...наложих си дисциплина дори по време на отпуската да  блогвам!Лятото ми действа вдъхновяващо и експериментално.Илюстрация номер 20 е специална -първо защото преди време бях публикувала една на Катето Маринова в която няма много цвят и сега  една цветна експлозия !Катето беше наречена "слънчевото дете " във форума където пишех от една съфорумка (не споменвам ник ,но тя ще се сети) и реших да предам тази "слънчевост"!Второ -първата рисунка с новите ми акварелни бои!
Наскоро получих няколко запитвания на мейла с какви материали работя и днес споделям :
 Скицник за акварел -250 гр хартия
 Скечбук -задължително си го нося в чантата по навик от много години ,затова и мъкна най -тежката дамска чанта и рамото ми е все на една страна наклонено :))))На  абсурдни места ми хрумват идеи ,този става за  молив ,туш,въглен и леки акварелни размивки.
Акварелни моливи КОH-I-NOOR -тези ги имам от доста години и са ми незаменими.
 Четки -работя с 3 -4 от камарата четки ,предимно номер 0 ,една голяма за фон и бамбукова четка за туш,тези китайски четки за калиграфия са ми любими ,дори за финни работи.
Молив -2H LYRA ,преди години когато започнах да рисувам сериозно си купих цял комплект всички номера  и на изпити по рисуване преподавателите ме съветваха да си ги пазя :))) ее седяха години наред така и след като живота  е обидно кратък ,си ги ползвам сега :)
Въгленови моливи -light,medium ,dark ,незаменими .Пред молива предпочитам въглена ,като техника ,тук засега не съм пускала графични неща ,но скоро и това!
Перодръжка - с две пера всичко на всичко,по творески неща се получават с тази техника.
Туш КОH-I -NOOR - за люботели е иделен като  качество и цена .
Акварелни бои ЗАО "Невская палитра "Санкт-Петербург ,серия Сонет -през целия си живот съм рисувала само с руски акварел и за мен са най-добрите!Имам един комплект ,който ми  е сигурно почти връстник ,но много сантименти имам с него и ми служи дълги години вярно!Този на снимката е подранил подарък от близките ми хора за юбилея ми и много му се радвам! 
Весело и незабравимо лято!



                                                                                                             By Migli4ka



Няма коментари: