Общо показвания

четвъртък, 25 декември 2014 г.

Коледа и времето на равносметките..

Само преди месец смятах живота ми са перфектно подреден ,като приоритети и цели ,но когато се обърнах назад си дадох сметка ,че живота е обидно кратък за генералната мотивация .В един момент се налага да вземеш съдбоносни траектории на промяната и за мен настъпи този момент .Това е причината да не съм активна в блога .Предприех курса към промяната и смяна на професия и цели .Защото е от абсолютна важност да сме щастливи от това което правим и да се съхраним духовно .В края на годината реших да съм най-добрият вариант  на себе си !Пожелавам ви го от сърце!Започнах 4 -месесечен курс за преквалификация,далеч от всичко което познавам и съм Happy .Има трудни  моменти ,но знам ,че съм аз и свободна от условностите и всичко което ми е пречело.Ѝ да на средна възраст е безумно ,но аз рискувам до дупка!За първи път ми се случи да ми поръчат илюстрация и се опитах да стане добре .Надявам се гимнастичката за която е да каже дали е доволна.Нямам за първи път сканирано копие заради умората и липсата на време .И един проект почти готов за трико ми стои на работната маса и чака ...
Понеже тук пиша и рисувам за гимнастика в края на годината си пожелавам успешна 2015 г.на  Българската Художествена Гимнастика !Да ме изненадате приятно с нови съчетания.Задължително на  ръба на авангарда и общата посредственост .Да сте смели експериментатори и непукисти ."Така правят всички" е най-вредното клише и мантра !Да сте здрави!!На новите попълнения  в НО индивидуално  здраве , много работа и един цитат от биографичната книга на Опра Уинфри .който ме впечатли "Ако живота не ви научи на друго ,знайте едно :даде ли ви се шанс ,грабнете го!" И след като 2015 ще бъде предолимпийска година ,много квоти за българската гимнастика !Аз имам вътрешна убеденост ,че ОИ Рио 2016 г. ще бъдат много успешни за гимнастичките ни.На феновете на този спорт много здраве ,поводи за радост ,светлина в душите и  да останат безрезервни фенове на този спорт!
Весела Коледа и успешна Нова 2015 г.!!!!


  


By Migli4ka

Няма коментари: