Общо показвания

сряда, 19 ноември 2014 г.

Номер 26 Невяна Владинова с лента


Най-доброто съчетание с лента за сезон 2014 г.!Като идея ,интерпретация ,техника и сложност.Любимото ми.Гледах го на живо ,стихия!Музиката е от "Бре Петруно" с участие в постановката на легендата Нешка Робева.Сега в края на 2014 мога да кажа ,че когато в хореографията "пипа "Нешка си личи ,особено в плавните преходи на музиката и движение  и вихрен ритъм и ми е носталгично по 1984 г.:))Изобщо не ми пука кой е актуалния шампион на лента тази година според съдии,гледах доста видео и това е най-добрата лента за мен ,всичко друго да пие една студена вода за отрезвяване:))Много дълго си търсих снимка на тази лента за илюстрация .Има нещо мистично в тази снимка в полусянка и рисунък на лентата.
Скоро ...един проект по Черния лебед на Чайковски ,творчески ме беше обсебил месец ,не ми с се беше случвало ,но моят Black swan ще бъде съвършен..


                                                                                                        By Migli4ka

Няма коментари: