Общо показвания

събота, 2 август 2014 г.

Проект Черно и Бяло

Август, един час след полунощ.. времето ,когато София спи и всички са в страната на сънищата   и се чува или шума на дъжда или далечни птичи песни,дори в този град !Това е моето време в което обикновенно рисувам  ,само с музиката в слушалките ,все пак ш--ш-ш-шш-тттт ......
 Когато рисувах тези ескизи в този им вид ,беше само бегла скица  идеино  в моя скечбук и слушах саундтрака на филма "Cadillac records",една песен на Ета Джеймс ,изпълнена от Бионсе ,идеално се сливаше гласа с моята идея и черно-бялата концепция...
Рядко ме навестява музата за триката ,не ме обича или мен ме провокират трудно,както и да е тези са различни .Днес за много хора тези костюми са  vintige, old school и знам ,че ще има хора ,който ще ми възразят ,че днешните трика са по -интересни ,ноо...само повече цвят има и кристали,но класиката си е класика !
Ескиз 1 - Черно и Бяло !В моето съзнание е толкова първично запечатан ,не знам какви  са били тенденциите тогава или кой се е грижил за тези неща ,но аз помня такива ярки картини и внушения от златната ера през 80 -те на българската гимнастика . Може би защото тогава бях дете и децата са особено сензитивни ,знам ли....Факт е ,че Нешка Робева и нейните момичета създадха поколение от фенове-фанатични ,крайни ,безмилостни и до днес .  Белите трика с черните графични ленти и обратно ,различни варианти на това черно бяло , колко бяха въздействащи на онова първенство в Атина 1991г.когато почна залеза на "голден гърлс",тогава ясно си спомням композицията посветена не Маргарита Рангелова.
Този проект е събрал всички тези емоции в черно и бяло ,изхвърлям всички стандарти и правила в коша -полата не е съвсем пола ,кристалите  стават релеф и правят сложни 3D фрактури!
80-те години на 20 в.Ерата на "Златните момичета"






























Моят вариант 2014!




                                                                                                           By Migli4ka

Няма коментари: