Общо показвания

неделя, 6 март 2016 г.

Ти избираш да си пчела или самолет...

Измина 1 година от моята последна публикация(приблизително)!От последната ми илюстрация цяла вечност.На 35 год .открих истинското си призвание и му се посветих с цялата си страст и отдаденост-фризьорската професия!И поради липсата на време си дадох дългата почивка от блога.Не съм спряла да следя гимнастиката,нито да ми бъде вдъхновение!
Наскоро бях на професионален семинар и лектора разказа интерена история.Били в планината с нейния син и групата деца играли една игра ,там разполагаш само с кубчета със символи и трябва да съчиниш история.Едно от децата разказало следата история (според произволните символи) първо както си гледал видял една пчела,но като погледнал по-добре това било всъщност птица ,нооо при още по -добро взиране било всъщност самолет...Идеята е от нещо посредствено като пчелата да бъдем най-доброто като самолета...Ние избираме дали да бъдем пчела или самолет...
Тази история ми изплува докато гледах новите съчетания на Невяна Владинова на ГП Москва 2016 .Специално внимание на обръча-преди време в един от българските форуми за любители в темата "Ако можехте да предложите музика " аз си пожелах сaундтрака от филма "Списъкът на Шиндлер" на килима....факт е ..и го възприемам като подарък за мен !Насладете се на едно уникално съчетание с обръч...


Слуховете ,който витаят е ,че Нешка Робева е постановчик на тези четири съчетания и ако е истина отново доказва ,че го "може"!Модерни и новаторски композиции ,идея и почерка на българската школа !И ако е истина ,че искат да и сменят музиките и съчетанията,заради съдийски игри и глупотевини ,това е безумство!Скъпи деятели ,тренери ,съдии и прочее капацитети -оставете на феновете малкото красота на килима за ХГ ,този спорт е и за нас!Публиката и феновете са най-безпощадния коректив!Както някога при гладиаторските битки ,древните са решавали на кой да пощадят живота с вдигнат или насочен надолу палец ,ние ви поставяме оценка !Оставете сметките,клубните точки ,реваншизма ,зле разбраното его покрай килима и се доверете на инстинкта на феновете и не "пипайте"съчетанията на Неви!Защото е уникална,боец и момиче от българската школа.Не е "пчела",тя е "Боинг"-а,а там на турнира след няколко месеца на ОИ в Рио ще ви трябват хора ,който вярват в мечтите си и работят за това здраво..
Дълбоко вярвам ,че ще си върнем "златото у дома " някой ден ,искам да е в Рио 2016 !Знам ,че не влизаме в ничий сметки и лобита,но вярвам ,че чудеса  се случват с работа и вяра!Само това трябва на нашия ансамбъл!Готови са последната крачка ,последното състезание на този отбор .Съчетанията са чудесни ,истински ,отработете ги и ги изиграйте без грешка!Тогава на ОИ в Лондон 2012 не е било времето на този ансамбъл ..това лято е времето !Съдбата е на страната на смелите и непримиримите.Ако не пиша дотогава ,знайте ,че ще съм пред ТВ и ще мълча ,не мога дори да извикам "Дръж" докато ви гледам ,напрежението е толкова голямо ,че ми се иска да избягам !Не знам какво ще  и е на Боряна Тончева пред коментаторския пулт ако тя коментира ,но подозирам..
Днешната илюстрация е на една гимнастичка,която никога не съм гледала на живо или видео ,родена съм твърде късно ,но тя ме запали по спорта худовествена гимнастика.Да ,Нешка Робева ,легендата в спорта ХГ ..Попадна ми в работата списание с нейни снимки и една снимка ,ако не бях го нарисувала нямаше да си простя.Като време ми отне една -две безсънни нощи ,исках да е графика ,само черно и бяло ,рисувах фона с черен чай ,но в крайна сметка вкарах и малко колорит ,иначе не съм аз:))))



                                                                                                     By Migli4ka

Няма коментари: